JAG SATTE NÄSTAN ELD PÅ MC!

Ja. Det är sant.


Jag, Ivannia Andrea Aguirre Santander, satte nästan eld på McDonalds i Stockholmsrondellen.



Historien förtäljer:



Ivannia och Nanna hade begivit sig till McDonalds, detta för att ingen av oss hade ätit något under denna dag. Vi satt oss lungt och stilla med våra hamburgare i hörnet och var allmänt nöjda med livet.




Så helt plötsligt: en hög med papper bestående av hamburgar omslag. En tändare i min hand. Oooops.


Nanna sprang iväg för att hämta vatten, men kärringen i kassan tog 15 år på sig, så branden tog sig och började nu sprida sig till pappret på brickan. Nanna gastade : MEN VAFAN SKYNDA DET BRINNER JU! och då fattade den sabla kärringen galoppen och sprang med vattnet och släckte det.


Jag bad verkligen tusen gånger om ursäkt, men trots den sympatiserande publiken (för en sådan hade vi) så hjälptes det inte.


Halsöverhuvud blev vi UTSLÄNGDA från skyffet på Stockholmsrondellen.



och jag kommer aldrig någonsin kunna sätta min fot där.




PICTURE THIS!


att INTE släppa in i restaurangen på några villkor:

17-årig bosnisk person av kvinnokön med en moped, blont hår och 1.80 lång
16-årig chilenar jävel av kvinnokön med tändare, mörkt hår och två äpplen hög.




Aj då.

Kommentarer
Postat av: Erika

HAHAHAHAHAHAHA :D

2007-08-18 @ 11:50:56
URL: http://erktheturk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snacka om att vara puckad- som inte fattar att de kan börja brinna när man sitter o leker med tändaren vid papper!! hade röken spridit sig till brandvarnaren hade brandkåren kommit o ni hade fått böta en stor summa pengar, o tänk på alla som satt o åt där eller som kom senare på kvällen o åt- trevligt med en lukt av brandrök i näsan när man ska käka hamburgare. Den där "kärringen" gjorde nog de bästa hon kunde, hon släckte det ju. Ni ska vara glada att de inte vart värre än så. Btw- du har mycket kvar o lära lilla gumman.

2007-08-21 @ 16:57:01
Postat av: Ivannia

Hahaha..ja, jag vet inte riktigt vem som skrev den sista kommentaren, men det var mycket roligt, tack ska du ha! Klart jag är glad att det inte vart värre! Ta det lungt sötnos, jag skriver allt med stor ironi och sarkasm, och det är synd att du inte förstod det. Och du har rätt, jag har väldigt mycket att lära..Och vad du menade med att påpeka något så självklart låter vi vara osagt. Ödmjukhet är en dygd, kom ihåg det barn!

2007-08-26 @ 16:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0