Only God can help me now

Vaknade med världens ångestklump i magen.


Jag vet precis vad det beror på.



Det är en varning. Porque todo lo que suve baja. Och jag kanske oroar mig för mycket, jag vet inte, men såhär var det förra gången också, och gången innan det.


Jag hatar när det blir såhär. Jag borde egentligen vara tacksam, att jag alltid vet innan någon annan, men slaget blir ju då så mycket hårdare.


För in the end är det ju mitt fel. Mitt fel för att jag ignorerar signalerna.
Om du inte förstår dom, så är det bara för att du helt enkelt inte vet bättre.
Om jag inte förstår är det för att jag förnekar det.
Och till slut är det alltid mitt fel.


För mitt hjärta ser allt... till och med det den inte vill se.






Min bror fyllde 20 igår. Jag la ner mycket tid och värdefullt letande efter den PERFEKTA presenten: ungefär såhär gick det till:


- ANTON!
- Ja?
- Vad vill du ha i present?
-  Vet inte riktigt?
- Har du hårvax?
- Nae.
BEHÖVER du hårvax?
- Okey. Köp "Fudge"
- Aiiight.


159 kr fattigare.


Den jäveln.




Ska på stan med Katty, och om han skärper sig, Ibbe.



Ville bara komma ut.


Tycker lite synd om pappa, han borde inte ta emot alla smällar jämt.


Inte mamma heller. Måste nog be om ursäkt.


Kommentarer
Postat av: Mickis

Hoppas du läser min blogg sometimes...?

2007-07-14 @ 20:30:46
URL: http://art-of-writing.bloggspace.se/
Postat av: Becca

haha. det var ju inte så svårt att hitta present hörredu ;D

2007-07-17 @ 03:49:56
URL: http://rebeccafrejd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0