Jag säger ju att jag är synsk.

Jag är sjuk.


Jättesjuk.

OCH jag glömde min telefon hemma.

Men jag är i skolan iallafall.


Duktiga jag.


I övrigt har jag en massa att göra, och jag fortsätter att vara extremt besviken på cdet svenska skolsystemet.




Folk frågar hur det var i England, och mitt standard svar är "läs min blogg", tills jag kommer på att jag inte skrivit något.


Men ja, vad ska jag säga? Det var VÄLDIGT roligt, och jag drack som en svamp (dock inget mot Josefine - med hennes mått mätt kunde jag lika gärna bytt ut all sprit mot en kopp te), såg och köpte en massa fina saker.


Det bästa lovet....någonsin, nu när jag tänker efter.


Ja, som sagt. Josefine är bäst, och jag har roligt med henne. Oslagbar kombo!

Och okey, om jag nu ska dra minn  roligaste anekdot.


Det hände en massa knasiga och absurda saker, men INGET knäcker de 4 aspackade killarna som stoppade Londons trafik eftersom de fyllekörde tandemcyklar.

Ni kan tänka er: WÖÖÖÖ-öw...(svänger till vänster), WÖ-ÖÖÖw!!! (höger) WÖ-WÖÖÖ-WÖÖÖW??! (krasch).


Sjukt kul.




Annars.


DU.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Alltsa hasten.. jag uppskattar inte riktigt hur du far mig att lata osm varsta superalkoholisten. Faktiskt. Sa illa ar det inte! PUSS

2009-02-26 @ 13:01:35
URL: http://blackspot.blogg.se/
Postat av: Ivannia

Hahaha..NÄNÄ.

2009-02-27 @ 10:36:29
Postat av: Josefine

Äh. KÄFTEN! PUST! (vad är det för en häst tror du? jo precis. PUCKO HÄST!)

2009-02-28 @ 15:19:35
URL: http://blackspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0