Saker och ting har ändå utvecklats i önkskvärd riktning.

OCH JAG SKA TILL ENGLAND OM 16 H!

Nu jävla smäller det, ska du se.



Jag är fruktansvärt trött. Men jag tror att det är den sortens trötthet som lätt skulle kunna viftas bort om något (någon) intressant behagade att ringa.

Dessutom är det värsta över. Jag har fortfarande en massa jobb kvar att göra, men det är av den sorten som jag bara kan tjäna på. Dock så har jag ett religionsprovoch ett idrottbetyg att ta tag i, vilket är ganska absurdt då jag faktiskt inte byr mig ett skit om hur snabt jag kan springa 200 meter.


Men viss saker är det bara att ta tag i, så även detta.




I övigt så klingar de flesta klockar falskt, men jag tänker att det vore dumt att klaga för rätt som det är klingar dom inte alls.

Kommentarer
Postat av: Agnes (Five Sisters)

Åh vad roligt att åka till England! Hoppas du har det bra :) kram <3

2009-02-19 @ 21:43:20
URL: http://fivesisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0