Fuskar.

Alltså, jag får ju egentligen inte blogga här längre. Men jag fuskar, bara lite. För jag saknar att jag verkligen kan skriva vad jag vill här, vadsomhelst: som hur otroligt det är att varje gång han rör vid mig så känns det som det vore första gången: hur jag kan vara mitt i en mening och sen bara flyktigt tänka att han har de vackraste ögonen som finns men sedan helt plötsligt upptäcka att jag avbrutit mig och att vi nu står helt tysta och tittar på varandra; hur möjligheterna bara landar framför han och mig hela tiden men att jag vägrar att ta dom och därför hatar mig själv; om hur han mer än någonsin utgör 80% av mitt liv och att jag inte har en aning om vad jag ska göra med dom resterande 20.


Som sagt, jag får egentligen inte blogga här längre, och inte för att någon kommer att läsa det här. Men jag fuskar, för jag älskar, och måste få säga det till någon

Kommentarer
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har inte så många medlemmar! Växlar man in till ett presentkort på 500:- så får ett till presentkort på 500:- gratis, gäller under hela juni månad!

Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-06-03 @ 04:02:46
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Jess

Men jag läste^^

2009-06-03 @ 08:33:30
Postat av: clara

hej vännen! tack för att du visar att du fortfarande tittar in =) det var väldigt längesen, men det är bra med mig, väldigt oförskämt bra, för jag har så mycket härliga och spännande saker framför mig att jag inte vet vad jag ska välja att hitta på först, och jag hoppas att du har samma känsla! jag följer din blogg på Nt förstås, kommer på mig själv med att sitta och fnissa åt någonting du skrivit för att det känns som att jag då framför mig kan se precis hur du under det tillfället agerade eller reagerade, samtidigt måste jag erkänna att jag, när jag nu läser den här bloggen, saknar det där när du verkligen beskriver hur det är, och jag är jätteglad att du lite i smyg nu valde att dela med dig, för den där känslan är nästintill obeskrivlig men du har nu satt ord på den, och sånt gör mig väldigt glad ! det här blev långt, men jag kände att det var behövligt och vill inte ta bort någonting,ta hand om dig, vi kanske ses i vimlen inom de närmaste dagarna?! =) Många kramar

2009-06-05 @ 10:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0